Iezīmes

sestdiena, 2011. gada 4. jūnijs

Par želeju, sāli un surikātiem

 

Meksikānu vīriešu kārtas pārstāvji neiziet no mājas bez želejas matos. Kā man teica viens puisis veikalā, pērkot bundžu: “ Ar šitiem 2kg pietiek 6 mēnešiem. Ai.. bet, nē. Brālis ņem manējo, tad mazāk… “ Jā, tieši tā, šeit ir 2kg iepakojumi, kā vēstī etiķete! Open-mouthed smile Un kad teicām viņam, lai pamēģina kādu dienu iziet no mājas bez želejas (jo pat aizejot līdz tuvākajam veikalam, matos jābūt želejai), viņš šokā: “ Ko?? Ko citi padomās??? “ Open-mouthed smile

 

Sāls tiek izmantots visur: populārs pat alus ar sāli un citronu sulu, kā arī citronu saldējumam ber pāri sāli un laima sulu… Trakākais, kur esmu iegrābusies: “piñocho”. Piña- ananass. Tā kā man ir mīlestība uz ananasu (un drīz pati pārvērtīšos par ananasu, jo 3dienās apēdu 2 ananasus Open-mouthed smile.. un tā ikkatras 3dienas), tad, ieraugot ēdienkartē dzērienu sadaļā “pinyocho”, biju starā un, protams, pasūtīju.. Ko es dabūju?? Dzērienu- kaut ko tumši sarkanu ar daudz, daudz čili, sāli, citronu sulu un dažiem ananasa gabaliņiem! ĀĀĀĀ! izmakšķerēju ananasus unn pasūtīju ūdeni! Open-mouthed smile 

Kas ir labs- esquites. Novārīti kukurūzas graudi, ielikti plastmasas glāzīti, protams, sāls un pāri laima sula!!! Izklausās varbūt ne pārāk, bet šitas ir labs!

image

Bet it vēl labāki ēdieni, bet par to citreiz, savādāk šis pārvērtīsies par izēšanās aprakstu Open-mouthed smile

 

Un nedaudz no sodien Africam Safari brauciena (mazliet biju vīlusies, jo lielāko daļu skatījāmies no autobusa loga). Tātad:

DSC01781

DSC01799

Stirnas un palmas- īsti neiet kopā, ne? Bet vismaz autobusā bija dzirdams: “ Oooo, Bambi!!!!”

DSC01808

Mans “cool” kolēģis teica: “Šitas līdzīgs meksikānim..” Mini, kāpēc? Open-mouthed smile

DSC01810

Šī, manuprāt, man vienkārši labi sanākusi bilde Open-mouthed smile

DSC01817

Un šitam smukas krāsiņas!!! Smile

DSC01820DSC01823

Šitie surikāti ir smieklīgi un diezgan gudri, Tā kā viņiem jāuzmanās no putniem, kuriem surikāti ir laba maltīte, tad visulaiku kādam ir jāvaktē debesis. Un tā patiešām ir- paskaties bildē Smile Redzēju arī, kā beidzās viņa maiņa, un nāca vietā cits!

DSC01824

Šitam surikātam laikam besis!

DSC01827

XXL izmēra bruņurupuči.

DSC01832

Un nobeigumā mans čoms ķengurs!!! Smile

2 komentāri: